Kundebehandling

Å velge CHALLENGER, betyr å kunne nyte bobilen din i ro og fred og … for lang tid.

centre d'accueil client challenger

Kundebehandling

Å velge CHALLENGER betyr ikke bare å velge den bobilen som svarer best til dine behov. Å være kunde hos CHALLENGER innebærer også garantien om å kunne benytte seg av vår kundetjeneste, uvurderlig for å kunne bruke kjøretøyet ditt i fred og ro og over lang tid. Det er derfor CHALLENGER stiller et bredt forhandlernettverk over hele Europa til din disposisjon.

Virkelige spesialister på fritidskjøretøyer, står forhandleren din på din side for å gi deg den servicen og behandling du forventer. Vil du møte oss, hvis du befinner deg i nærheten? Vårt kundesenter er der for å ta i mot deg, lytte til deg, gi deg råd og eventuelt gi deg assistanse. For at vi skal kunne gi deg best mulig tilgjengelighet, anbefaler vi at du gjør en avtale ved å ringe til kundetelefonen vår på (0033)4 75 07 56 50 på dagene og klokkeslettene under, eller å sende oss en e-post.

Verkstedet vårt tar i mot etter avtale fra mandag til torsdag, fra 9.00 til 12.00.

TRIGANO VDL (Centre accueil clients)

1 avenue de Rochebonne – CS 69003 –
07302 TOURNON Cedex
FRANCE

logo du groupe Trigano, leader du véhicule de loisirs

Challenger er et bobilmerke fra Trigano VDL, et datterselskap av Trigano-gruppen, som er markedsledende når det gjelder fritidskjøretøy.